Deutsche Welle звинуватили в легалізації Аксьонова

06 вересня 2018 08:5919

Німецьку міжнародну телерадіокомпанію Deutsche Welle звинуватили в легалізації так званого голови анексованого Російською Федерацією Криму Сергія Аксьонова.

Відповідний пост на своїй сторінці в Facebook розмістив нардеп Володимир Ар'єв.

"Для Deutche Welle злочинець Аксьонов - глава анексованого Криму. Без всяких лапок, без "так званий". Глава! Мовляв, звикайте до позиції нашого ЗМІ - повільно легалізувати анексію. Не вперше вже подібне. І це головне, що потрібно знати про медіа, яке існує на кошти німецьких платників податків і в напрямку якого "Північного потоку-2" воно працює", - зазначив він.

Нагадаємо, раніше харківське видавництво "Ранок" випустило книгу про рослинний світ, де Росія і окупований РФ український півострів Крим позначені на карті одним кольором. У зв'язку з цим розгорівся гучний скандал.

Незабаром українське видавництво "Ранок" потрапило в новий скандал. Виявилося, що воно постачало в Росію агітаційну продукцію, яка пропагує російські інституції.

Крім того, 15 серпня в ефірі німецького телеканалу 3Sat показали документальний фільм, в якому окупований Крим позначений як частина території Росії.

Автор:
Читайте також
×