Українське видавництво спіймали на прославлянні Росії: фото

27 серпня 2018 15:5974

Відоме українське видавництво "Ранок", яке раніше "віддало" Крим Росії, потрапило в новий скандал.

Про це на своїй сторінці в Facebook повідомила Олена Монова.

"Спочатку "Ранок" випускає підручник, де Крим на карті пофарбовано в той же колір, що і Росію. Шкільний підручник, смію зауважити. Природно, "Ранок" почали негайно утикувати п***нами, наполегливо і з вогником... Спочатку "Ранок" пручався, огризався і показував зуби. Правда, в процесі з'ясувалося, що у співробітниці видавництва дуже погано з географією, з азіями там всякими і євразіями", - зазначила вона.

За словами Монової, з'ясувалося, що видавництво також поставляло в Росію агітаційну продукцію, яка пропагує російські інституції.

"Але в цей раз чуйка у видавництва спрацювала набагато швидше, ніж в історії з картою, і посилання на балалайний інтернет-майданчик, де "Ранок" безтурботно збував пропаганд*нські плакати для країни-агресора, протягом доби стало неробочим. Але кеш гугла злопам'ятний, і там все легко знайти", - підкреслила вона.

Автор поста уточнила, що її дивує не те, що хтось торгує з Росією, а те, що на це немає реакції Міністерства освіти України, оскільки продукція видавництва "Ранок" до сих пір є в списку рекомендованої для шкільної програми.

Нагадаємо, увечері 15 серпня в ефірі німецького телеканалу 3Sat показали документальний фільм, в якому окупований Крим позначений як частина території Росії.

Автор:
Читайте також
×