Ахметову не сподобалася передача Шустера через Зеленського – ведучий вирішив виправитися

13 вересня 2019 22:59 459

Журналіст Савік Шустер провалив перший випуск програми "Свобода слова" на ТРК "Україна", в якій лідером глядацьких симпатій стали представники влади.

Про це повідомляє Telegram-канал "Легітимний", передає UAportal.

Як стверджує ресурс, перша програма Шустера стала невдалою – ситуацію в студії складалася на користь команди Зеленського, а інвестору – Ринату Ахметову – це вкрай не сподобалося.

Отже, новий ефір Шустер вибудував таким чином, щоб гості студії критикували владу.

"Що кидається в очі вже. 1. Список гостей, всі хто входить в" партію війни "2. Савік спеціально вивів тему про Цемаха на меседж, що це капітуляція і мало не зрада. На минулій передачі все випадково вишикувалося, що люди підтримують передачу Цемаха. Сьогодні Шустер запросив всіх, хто критикує обмін Цемаху (фігурант у справі про збитий Боїнг МН17) ", - підкреслюють автори каналу.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Рінат Ахметов запросив Савіка Шустера на свій телеканал з метою створення майданчика для критики нової влади на чолі з Володимиром Зеленським.

Автор:
Читайте також
×