"Так, дивно": Яніна Соколова сама не знає, навіщо Ахметов платить за її програму

14 січня 2020 12:08 857

Через те, що права на трансляцію "Вечора з Яніною Соколовою" купив телеканал Рината Ахметова "Україна 24", у шанувальників ведучоъ виникли питання.

Ситуацію Солколова прокоментувала на своїй сторінці у Facebook, повідомляє UAportal.

З 16 січня в ефірі каналу "Медіа Групи Україна" Ахметова з'явиться програма "Вечір з Яніною Соколовою", яка з жовтня 2018 року виходить на платформі YouTube і має величезну армію глядачів.

12 січня Соколова підписала відповідний договір на право трансляції.

"Маємо нового телевізійного партнера проєкту", - зазначила вона.

За словами ведучої, ініціатором співпраці є "Україна 24", і канал Ахметова заплатив за право трансляції.

"Дивно трохи, як би знаючи, хто власник каналу, і його політику", - зробив зауваження Соколовій глядач.

"Так, дивно. Але ми раді. Вони не втручаються в редакційну політику. Ми отримали ресурс для розміщення. Які їхні мотиви? Не знаємо. Та й навіщо", - відповіла Яніна.

Також Соколова запевнила, що кількість нецензурної лексики у "Вечорі" залишиться на колишньому рівні, а для ТБ її матюкливі репліки будуть "запікувати".

"Власник (телеканалу – ред.) не впливає на мій продукт", - додала ведуча.

Читайте також:

Автор:
Читайте також
×