Інтернет-видання "Апостроф" програло в суді апеляцію у справі про поширення недостовірної інформації щодо Альони Дегрік Шевцової – прес-служба "Леогеймінг Пей"

08 липня 2020 11:51 85

Представники ТОВ "Європейська медіа група" (інтернет-видання "Апостроф") не змогли оскаржити в Київському апеляційному суді рішення Шевченківського районного суду Києва про визнання недостовірною інформації, розміщеної в декількох статтях на сайті "Апострофа" (apostrophe.ua), які стосувалися глави фінансової компанії "Леогеймінг Пей" Альони Дегрік Шевцової та членів її сім’ї.

Київський апеляційний суд 7 липня залишив в силі рішення Шевченківського районного суду Києва, відмовившись задовольнити скаргу ТОВ "Європейська медіа група".

Як повідомлялося, в січні 2020 року голова фінансової компанії "Леогеймінг Пей" Альона Дегрік Шевцова виграла судовий процес про захист честі, гідності та ділової репутації у інтернет-видання "Апостроф" (apostrophe.ua), який належить ТОВ "Європейська медіа група". Відповідне рішення ухвалив Шевченківський районний суд міста Києва 22 січня 2020 року.

Нагадаємо, суд визнав недостовірною інформацію, розміщену 9 серпня 2019 року на сайті "Апостроф" в статті під назвою "Виводяться колосальні суми: блогер розказав про незаконну діяльність Дегрік та Шевцова" про діяльність і бізнес Альони Дегрік Шевцової, а також про її чоловіка – заступника начальника управління – начальника відділу Головного слідчого управління Нацполіціі Євгена Шевцова. У статті цитувався блогер Олександр Аронець і його

Також суд зобов’язав стягнути з ТОВ "Європейська медіа група" на користь Альони Дегрік Шевцової судовий збір.

За даними youcontrol.com.ua, ТОВ "Європейська медіа група" на 100% належить скандальному Василю Філіпчуку, який керував прес-службою Міністерства закордонних справ (МЗС) в 2005-2006 роках, а в останні роки очолює створену ним організацію – Міжнародний центр перспективних досліджень (МЦПД).

Як повідомили журналісти видання "Європейська правда", минулого тижня вони отримали лист – письмову претензію і попередження про можливий судовий позов від Василя Філіпчука і його адвоката.

Василя Філіпчука обурило те, що в кінці травня він побачив в одній зі статей ЕП за авторством Сергія Сидоренка і Юрія Панченка нібито натяк на його співпрацю з росіянами.

стаття на сайті site.ua, яка була раніше видалена.

Крім того, суд визнав недостовірною інформацію, розміщену на цьому ж інтернет-виданні 21 серпня 2019 року під назвою "айтішник, який постраждав від незаконного обшуку, назвав імена "замовників" його справи". Ця стаття вже видалена з сайту "Апострофа". Суд зобов’язав ТОВ "Європейська медіа група" спростувати зазначену в статтях інформацію шляхом розміщення резолютивної частини рішення суду на веб-сайті apostrophe.ua під заголовком "Спростування" на протязі місяця з моменту набрання рішенням законної сили.

Як пише "Європейська правда", всеукраїнської, без перебільшення, слави (іноді, правда, сумнівної) отримали останні роботи Василя Філіпчука, які мають чіткий вектор, спрямований на Російську Федерацію.

Нагадаємо, в березні 2019 року Альона Дегрік Шевцова виграла суд у блогера Олексія Комахи. Відповідне рішення прийняв Фастівський міський суд Київської області. Прецедентом для позову і розгляду став також пост у соціальній мережі Facebook на сторінці блогера Олексія Комахи, що порочить ім’я і ділову репутацію Альони Дегрік Шевцової. Громадянин Комаха у властивій йому безпідставній грубій манері неодноразово висловлювався і публікував відомості з неперевірених джерел на адресу Альони Дегрік, стверджуючи про її корумпованість і порушення нею законів України.

Також раніше Альона Дегрік Шевцова виграла суд у видання "Народна Правда", яке видалило неправдиві матеріали.

У лютому 2020 року Альона Дегрік Шевцова виграла судовий процес про захист честі, гідності та ділової репутації у сайту blackmark.club. Відповідне рішення прийняв Київський районний суд міста Одеси 10 лютого 2020 року.

Автор:
Читайте також
×