"Слуга народу" оголосила бойкот телеканалам Ахметова

24 листопада 2021 15:24 19

У партії “Слуга народу” вирішили не ходити на телеканали "Україна-24" та "Україна", які входять до медіа-холдингу бізнесмена Ріната Ахметова.

Про це йдеться у заяві партії, яку опубліковано у телеграм-каналі спікера “Слуги народу” Юлії Палійчук.

Представники "СН" ігноруватимуть телеканали "Україна-24" та "Україна", йдеться у заяві.

На їхню думку, на телеканалах олігарха відбувається системне та "навмисне поширення фейків, публічні безпідставні образи тих, хто заважає олігарху, відверті маніпуляції, ненадання права на відповідь".

"Сьогодні наша команда прийняла спільне рішення – ігнорувати медіа, які власник навмисно перетворює на свій корпоративний гучномовець для шантажу держави та суспільства. Якщо власник вважає вигідним для себе таке спотворення журналістики, щоб на його каналах відбувалися лише проплачені чи маніпульовані у корпоративних інтересах ДТЕК дискусії то збалансована участь будь-яких незалежних від олігарха політиків там просто неможлива", - йдеться у заяві партії "Слуга народу".

Телеканали "Україна-24" та "Україна" входять до складу холдингу "Медіа Група Україна" бізнесмена Ріната Ахметова.

Раніше бізнесмен Рінат Ахметов прокоментував чутки про конфлікт із Володимиром Зеленським та його командою.

В ході інтерв'ю “Радіо свобода” Ахметов відкинув існування будь-яких домовленостей про те, як мають виглядати ефіри про діяльність чинної влади на його каналах.

Автор:
Читайте також
×