NewsOne і 112 потрапили в скандал через декларацію в Луганську

22 вересня 2018 16:0528

В окупованому бойовиками ЛНР підписали "народну декларацію про мир", і українські телеканали 112.ua і NewsOne потрапили в скандал через характер висвітлення цієї події.

Про це висловився журналіст Отар Довженко.

Відзначається, що 17 вересня в зазначених українських ЗМІ вийшов матеріал на тему "Соловйов таки підписав з українцями на непідконтрольних територіях народну декларацію про мир", де Україна позиціонується як агресор, бойові дії на Донбасі називаються "громадянською війною", оголошується необхідність змусити Україну припинити бойові дії і ввести "політиків миру" на вершину влади в Києві.

В той же день в ефірі NewsOne лідер "Українського вибору", кум президента РФ Володимира Путіна Віктор Медведчук назвав неприйнятним штампом термін "російська агресія". Крім того, ще раніше NewsOne був єдиним ЗМІ, що писав популістські матеріали лідера "Розумної сили" Олександра Соловйова і його заступника Олександра Савченка.

Так, з цього випливає, що телеканали можна звинуватити в послідовній рекламі людей, діяльність яких зведена до російської пропаганди і неоднозначних акцій.

"Усіх, хто відреагує на це в стилі "так з ними давно все було ясно", мушу розчарувати. Не все і не всім. Але після цих публікацій можна впевнено стверджувати, що телеканали NewsOne і "112" не мають нічого спільного з опозиційністю, іншою думкою, другім мнєнієм, точкою зору, політичними поглядами і так далі. Вони беруть участь у російсько-українській війні на боці Росії", - підкреслив Довженко.

"112 і NewsOne єдині, хто синхронно пропіарив російську спецоперацію. Цю диверсійну роботу під виглядом і прикриттям свободи слова треба припиняти. Жорстко", - додав нардеп від "Народного фронту" Сергій Висоцький.

Примітно, що в день інциденту, 17 вересня, NewsOne потрапив і в інший скандал після побиття журналістки видання біля будівлі Генпрокуратури в Києві.

Автор:
Читайте також
×