rus
Українська
Топ-темы:

Берлінський театр переоблаштували для роботи після карантину. Що змінилося?

Берлінський театр переоблаштували для роботи після карантину. Що змінилося?
Берлінський театр переоблаштували для роботи після карантину. Що змінилося?

Відвідування драматичного театру Berliner Ensemble після закінчення карантину стане більш комфортним, зазначають автори статті The Guardian.

У глядацькій залі стане більше простору для ніг, а працівники менш прискіпливо ставитимуться до потреби вийти із зали під час вистави. Адже більшість глядацьких крісел демонтовані, а ті, що залишилися, розмістили поодиноко або у парах для дотримання вимог соціального дистанціювання.

Хоча Німеччина продовжує пом’якшувати карантинні обмеження, театри у більшості міст все ще не знають офіційної дати свого відкриття. Сенат Берліну дозволив з другого червня проводити культурні заходи під відкритим небом. А от заборону на театри, ймовірно, залишать до вересня.

Після впровадження карантинних обмежень театри одними із перших зачинили двері для відвідувачів, побоюючись, що натовпи людей у закритому просторі роблять його ідеальним середовищем для поширення вірусу.

Berliner Ensemble, що закрився з 13 березня, окрім дистанції між сидінь забезпечить і відстань у три метри між краєм сцени та першим рядом глядачів. Деякі двері до зали залишатимуть відкритими для циркуляції повітря.

Впродовж минулого тижня з 700 сидінь в головній залі демонтували 500. При цьому художній керівник театру Олівер Різ зазначив, що ціни на квитки залишаться такими. як і до карантину, оскільки їх субсидує держава.

Нова система розсаджування глядачів у Berliner Ensemble (вид зверху)

"Якби ми підняли ціни на квитки, це могло б надіслати фатальний сигнал суспільству, в якому зараз дуже багато людей борються за своє життя", — повідомив Різ.

Колектив театру Schaubühne, що на заході Берліна, все ще розглядає можливість встановлення роздільників з оргскла, щоб можна було заповнити аудиторію на 150, а не лише на 50 глядачів. Про це повідомив художній керівник цього театру Томас Остермайер.

Автори статті наголошують, що існує контраст між рівнями підтримки театрів у Німеччині та Великій Британії. В Сполученому Королівстві складніше забезпечити достатній дохід для покриття поточних витрат інституцій при зменшенні кількості вистав. За словами британської продюсерки Соні Фрідман, більшості театрів Великої Британії потрібно продати 60% місць просто щоб не закритися.

Економічно вигідною під час пандемії виявилась і німецька традиція мати ансамбль акторів, прив’язаних до театру, сказав Остермайер. Він перевів свою акторську трупу на схему неповного робочого часу німецького уряду, в той час як театри у Великобританії продовжують виплати акторам за контрактом вистав, які були скасовані.

Насамкінець Остермайер додав, що в ці часи його підбадьорила біографія Уільяма Шекспіра, який зберігав оптимізм, щодо повернення глядачів між 1603 і 1610 роками, коли лондонський "Глобус" неодноразово закривався на місяці через спалахи бубонної чуми. Врешті-решт той період став одним із "золотих" епох театру.